Kapcsolat

Gyakran ismételt kérdések

Kérjük olvasd el mielőtt üzensz nekünk.

Hogyan kereshetek terméket az oldalon?

A termékek keresésére oldalunkon többféle lehetőség van. A szabadszavas keresőben a termékek nevében lévő kifejezésekre lehet rákeresni. A webáruház menüpontban lehetőség van a termékkategóriák (ágyneműhuzat, törölköző stb.) szerinti szűrésre is, így például megjelenítheted az összes lepedőt.

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Nem, oldalunkon kizárólag bejelentkezést követően tudod a termékeket megrendelni.

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tovább?

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezésnél kattints az “ELFELEJTETT JELSZÓ?”-ra, majd add meg az e-mail címed és mi küldünk Neked egy e-mailt, amelyben a rendszer által generált ideiglenes jelszó lesz. Ezzel a jelszóval be tudsz lépni a fiókodba. Belépés után a jelszavad változtasd meg!

Bankkártyával tudok fizetni?

Igen. A megrendelt terméket és szállítási költséget (ha van) bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. A kártyás tranzakció a OTP Mobil Kft. SimplePay Online Fizetési Rendszerén keresztül történik.

Megrendeltem a terméket, de nem érkezett visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?

Minden rendelésről automata visszaigazolást küld a rendszerünk. Ha ez nem érkezett meg postafiókodba, ellenőrizd, hogy nincs-e a postafiók spam (levélszemét) mappájában! Győződj meg arról is, hogy jó e-mail címet adtál-e meg! Ha a megadott e-mail cím helyes, akkor kérjük, honlapunkon a “KAPCSOLAT” aloldalon az űrlapon jelezd, keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben a info@7mall.hu címen!

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

Amennyiben a csomag a rendeléstől számított 5 munkanapon belül nem érkezik meg, keress bennünket elérhetőségeinken, hogy utánanézhessünk.

Székhely

1107 Budapest, Mázsa tér 2-6.

Térkép megnyitása